Work on that tan bby ;*

Cha bitchez! Nåt som troligen ingen har missat är väl att Ammi är värsta solarietorsken ever, eller? Mh however så var jag och solade med johnnyboy och allas favvo bög martin, så mysigt! U know gotta work on that tan baby ;o Haha räknade ut på ett ungefär hur mycket min bränna kostar, 6420kr om året! (En timme i veckan) Men men en fräsch bränna är så ett MUST HAVE, blekfisar går fetbort! Såå de får kosta vad de kostar.. Ah hursom så drog vi hem till martin efter de och chillade lite, ytterst trevligt!



Först så tänkte ja att den här bilden var lite för naken för å lägga ut, men så ah den ligger redan ute på Martins blogg så whatever lixom ;p PorrPorr <3

Haha tog bort bilden och la upp samma fast tog bort så man inte ser mitt ass, hallå tänk om pappsen läser min blogg! ;$ (aa' <333
Hörs sen PössPöss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÄÄÄ TJOCCKKK TJJEJJJ !!!

2010-09-27 @ 00:05:56
Postat av: jenny

jag är precis uppstigen och har precis kommit ur duschen :) själv?

2010-09-27 @ 04:58:42
URL: http://jennysehlen.blogg.se/
Postat av: simone

men solar du med kläder? Varför..? Blir ju så ful bränna :P

2010-10-04 @ 11:30:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0