Planes of tomorrow

Chacha bitchez, hänt idarå? Jo babyAlex väckte mig för å ta en morroncigg sen så gick vi och tog en fika här på söder, ytterst trevligt! Aah och resten av dagen har vi ägnat åt att tillsammans med vår kära vän Sofia planera inför morgondagen!(a) Gummsan planerar lixom villafest imorron och vilka ber man inte om hjälp med party om inte fabulösa mig och Alex? ;*

Självfallet kommer jag vara finast av tjejerna på festen! Har ju fixat dricka med, blir sjukt gott rosé vin och ett av mina favorit bubbel, Grymt god med inslag av äpple och päron typ. Och så tequila! Tequila shot sen bita i lime åååååhh munorgasm! (aa' <33



Bilden tagen hemma hos Sofia, babyAlex och jag :D Synd nog så tog jag inga bilder när sofia provade klännigar men however, blir nog fler bilder imorn på festen så ;p

Kommentarer
Postat av: Sandris

vart är festen? =)

2010-09-11 @ 10:57:29
Postat av: Anonym

söt bild :)

2010-09-11 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0