Myspys med gullungarna !

Chacha bloggen! Idag har jag lyckats slita mig bort från TVn och faktisk gått ut och varit lite social med folk. Träffade Elin, Emir, Martin & Kim på stan, ytterst trevligt!;D Käkade lite på BK, sen gjorde vi något i garaget som jag inte tänker berätta här på bloggen (aa)



Så här kan det se ut efter några tequila shots x)



Oj så det kan gå när inte haspen är på!;)

Ne men nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis så ni får hade så bra å sakna mig inte för mke ;) :* <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan va din napp ;)

2010-09-08 @ 07:44:16
Postat av: Madeleine Andersson@

Ammi jag saknar dig ! :/ <3

2010-09-08 @ 20:29:47
URL: http://aauy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0