PlayGurl

ShaSha bloggen! Sitter här och chillar med typ värsta hungovern ever -.-' Lyssnar lite på musik å så .. :p
Mh tänkte ba fan va nice om man va en playmate, typ bo i playboy mansion och få typ allt man vill ha såhära sen så lixom tänkte jag att de skulle va mest nice om jag va typ playgurl! För då skulle jag äga playgurl mansion och ha typ 10 skit heta pojkvänner med magrutor och solbränna å allt *mums* Och så vill alla ha mig fortfarande när jag fyllt 80 bast typ. Så lixom bara så att alla vet ska jag fixa att de blir så aså ska bli nya playgurl :p
Och så ska jag va bi så tar jag Heffs alla brudar me (a)
Helt ärligt låter inte de sjukt bra? Världen behöver fler playgurls, finns typ inga :p Förutom de där puma programmet, vare nu är för nåt? Har bara kollat en gång :p




Ska sova lite nu så jag orkar gå ut ikväll. Uppdaterar senare puuss <33

Kommentarer
Postat av: Bellush

titta in på min blogg (:

Bellush.blogg.se (:

2010-08-01 @ 17:58:42
URL: http://bellush.blogg.se/
Postat av: absolutkrille

Jag flyttar in till dig dirr och e en av dina killar ;D

2010-08-01 @ 18:22:49
Postat av: Bitchen

Det är jag alltid, de vetu.

2010-08-04 @ 02:00:57
Postat av: Anonym

äckel neger , asså fatta ingen tkr om dej !

due inte snygg , söt elr va fan du tror !

asså fyfan , dra tebax t rosengård fan !

jävla äckel fan , dra åt helvete :S

2010-08-11 @ 01:09:01
Postat av: danny

haha folk som nte fattar din humor är så pantade. din blogg är rolig . keep the good work up =D

2010-08-27 @ 15:08:31
Postat av: AllasBellush@ chatta

du ska ha tjejer också! D:

2010-08-30 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0