Nattbussen. Aså seriöst?

Lixom typ alla har väl åkt nattbussen och typ när man börjar bli efterfull å är på väg hem så hoppar två blondiner in och snackar om vilka de satt på, på festen och vem som hade störst guuuuud skabb skabb skabb :S
Och så börjar två killar slåss och skrika -.- De är ju typ alltid så! Hatar nattbussen, stör mig så sjukt mycke på det :o A jag ville bara säga det men nu ska jag lägga mig och vila kanske somnar, hörs imorn isf puss <333

ÅÅHH GUUUUD glömde nästan!!!
Köpte ett par urgulliga bamboo örhängen idag!! På Glitter !!


Lägger upp en bild när jag har på mig dom när jag fixat en usb kabel till min luuur. Om jag kommer ihåg å göra det men nattiisaar och massa pössar <3

Kommentarer
Postat av: jimpa

förstår verkligen va du menar x)

2010-08-01 @ 14:45:04
Postat av: Bellush

Spana in min blogg (:

Bellush.blogg.se

2010-08-01 @ 17:59:58
URL: http://bellush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0