Festat med brudarna <3

Chacha nu är jag tillbaka(a) Inte helt wasted heller så tänkte blogga litee har varit och festat med Amanda och Elin på Söder och sen drog jag till tanto för att kolla vilka som var där träffade Jimmy Tompa Angelica Filip och några andra sötnosar! Ni får ursäkta om jag stavar fel men är inte helt nykter haha :p
Festen hade kunnat va så mycket mysigare om man hade kaastat ut den dära drama queenen som var helt messed typ Lina eller nått ;S



Lika mogen som vanligt typ ligger å leker med en kondom haha ne men helt ärligt jag är ju jätte gullig ellerhur? (a)<33
Mmh men nu ska jag fixa lite Bacon sen så aa jag uppdaterar efter derå pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Danne

hej va händer? Adda Msn <3

2010-08-01 @ 13:38:35
Postat av: Jonnah

fan så SÖT :)

2010-08-01 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0